Directmail - OPTIMAL PROJECT CZ S.R.O

Directmail - OPTIMAL PROJECT CZ S.R.O

Hledat
Přejít na obsah

Hlavní nabídka

Directmail

Služby

5 kroků k potenciálně úspěšnému direct mailu

Dobrá volba cílové skupiny a výběr adres stávajících nebo potenciálních zákazníků.


Klíčová je také samotná podoba direct mailu. Ten by měl obsahovat stručný personalizovaný doprovodný dopis a samotné reklamní sdělení, které by mělo ideálně vyhmátnout aktuální problém adresáta a nabídnout mu jeho řešení.


Reklamní sdělení musí zaujmout a určit způsob, jak má zájemce reagovat.


Zaujmout lze originalitou a kreativitou, barvami, písmem, formátem apod.


Klíčové je testování odezvy direct mailu na malých vzorcích a nastavení měřitelnosti výsledků.


Přímý marketing se vyznačuje čtyřmi charakteristikami

Přímý marketing je neveřejný, bezprostřední a přizpůsobený, sdělení je adresované konkrétní osobě, lze je připravit velmi rychle a upravit tak, aby oslovilo konkrétní zákazníky.

Je také interaktivní, protože umožňuje nejen komunikaci firmy se zákazníkem, ale také zákazníka s firmou a podle reakce zákazníka lze sdělení měnit.

Vhodný je přímý marketing podle autorů k přesně cíleným aktivitám a budování individuálního vztahu se zákazníkem.

Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky