Out of Home - OPTIMAL PROJECT CZ S.R.O

Out of Home - OPTIMAL PROJECT CZ S.R.O

Hledat
Přejít na obsah

Hlavní nabídka

Out of Home

Služby


Outdoorové nebo také out-of-home nosiče mají výhodu dlouhodobého a pravidelného působení.
Zpravidla se instalují na měsíc.
Lidé, kteří okolo nich chodí jim jsou vystaveni dlouho, (nejčastěji měsíc), a potkávají se s nimi třeba dvakrát denně.
Ráno, když jdou do práce, a odpoledne, když se z práce vracejí.
To tedy znamená vysokou četnost zásahu reklamním sdělením.
Jelikož právě opakování je základem budování povědomí o značce, hodí se venkovní reklama pro budování povědomí o značce v širokých cílových skupinách.



Velké reklamní plochy, zejména v kombinaci s neobvyklými nadstavbami přitahují pozornost a dobře budují prestiž i image značky nebo produktu.
Na rozdíl od rozhlasu, TV i magazínů, venkovní reklamu nelze vypnout, ztlumit či odložit.

Outdoorová kampaň tedy působí bez ohledu na vůli příjemce.
Další výhodou venkovní reklamy je bezesporu možnost kampaně plánovat i nakoupit jak celostátně, tak jen regionálně nebo dokonce místně – geografická flexibilita. Lze si vybírat plochy v blízkosti nákupních center, tedy blízko místu prodeje a nákupnímu rozhodnutí – což je v souladu s
recency planningem.
A nakonec, OOH reklama působí 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Nepřetržitě.


Pomocí vhodného mixu různých formátů, velmi úspěšně realizujeme pro naše klienty jak produktové kampaně, tak i kampaně pro posílení značky.  
Naší silnou stránkou jsou realizace a správa navigačních systémů, které realizujeme v rámci ČR a SR.

Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky